به گزارش روز شنبه اگزیمنیوز از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیادهسازی دولت الکترونیکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله نخست اتصال دستگاهها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در حال تکمیل است و ما در گام بعدی بهدنبال افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در این درگاه هستیم.
مجید فولادیان در خصوص وضعیت کیفی خدمات دستگاه ها در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، افزود: در حال حاضر سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی و چندین دستگاه اجرایی دیگر در ارائه کامل خدمات خود از طریق این درگاه پیشرو هستند و بقیه دستگاهها نیز در حال تکمیل خدمات خود هستند.
وی عدم همکاری برخی از دستگاه های پرمخاطب در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به دلیل نداشتن پنجره واحد خدمات، نبود سامانه متمرکز با امکان احراز هویت الکترونیکی، عدم تحویل برخی سرویسها از سوی دستگاهها و نقص داده در برخی پایگاه دادههای پایه ملی را مهمترین مشکلات در این زمینه عنوان و اظهار امیدواری کرد هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شوند.
نظر شما