به گزارش اگزیم نیوز، سعید زرندی روز یکشنبه در مجمع عمومی فوقالعاده شرکت فولاد مبارکه در «سالن اجتماعات نگین نقش جهان سپاهان شهر» افزود: جهتگیری فولاد مبارکه از ابتدای سال پیشرو، تمرکز بر بهرهبرداری حداکثری از ظرفیتهای تولید بویژه تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر است.
وی ادامه داد: فولاد مبارکه با تمرکز بر توسعه متوازن و نگرش جدید به زنجیره ارزش و زیرساختهای موجود، در سال ۱۴۰۴ توجه به حوزه صادرات و پیگیری ارتقای رقابتپذیری جهانی، حکمرانی پایدار، مباحث پایداری اقتصادی و مسائل زیست محیطی را در اولویتهای خود قرار خواهد داد.
وی تصریح کرد: جهتگیریهای مجتمع مبارکه اینگونه نیست که فقط بدنبال توسعه باشد، بلکه به مسائل زیست محیطی و مسوولیتهای دیگرش در فضاهای اجتماعی و سیاسی نیز توجه دارد.
مدیرعامل فولاد مبارکه اضافه کرد: نگاه ما تمرکز بر محیط زیست، توسعه سرمایههای انسانی و نوآوری و فناوری های بعنوان راهی برای رسیدن به اهداف کلان است.
زرندی تاکید کرد: فولاد مبارکه بدنبال تحقق درآمد ۱۵ میلیارد دلاری و قرار گرفتن در بین ۲۰ شرکت بزرگ جهان است.
وی تصریح کرد: نگاه ما برای سرآمدی در ایران و منطقه این است که همه اقدامات خود را منطبق بر چشمانداز فولاد مبارکه در افق ۱۴۱۰ انجام دهیم.
مجمع عمومی فوقالعاده شرکت فولاد مبارکه،امروز با حضور ۷۰.۸ درصد از سهامداران با موضوع بررسی افزایش سرمایه شرکت در سالن اجتماعات ساختمان «نگین نقش جهان» در سپاهانشهر اصفهان برگزار شد.
در این مجمع، اکثر سهامداران با افزایش ۳۸.۸۹ درصدی سرمایه شرکت از محل سود انباشته فولاد مبارکه موافقت کردند و بر این اساس سرمایه آن از ۱۰۸ هزار میلیارد تومان، با افزایش ۴۲ هزار میلیارد تومان، به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسید.
بر اساس اطلاعات سامانه«کدال»(سامانۀ یکپارچۀ گردآوری، نظارت و انتشار الکترونیکی اطلاعات شرکتهای بورسی ایران)، افزایش سرمایه فولاد مبارکه قرار است در زمینه تکمیل پروژههای نیمهتمام از جمله خط نورد گرم ۲ و افزایش سرمایه شرکتهای زیر مجموعه مورد استفاده قرار گیرد.
فولاد مبارکه که در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان استقرار یافته، دارای ظرفیت تولید سالانهٔ ۱۰٫۳ میلیون تُن انواع محصولات فولادی تخت، گرم و سرد نوردیده، قلعاندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ تا ۱۶ میلیمتر است.
این شرکت هر سال بخشی از محصولات خود را برای ارتقای کیفیت، برآورده کردن نیاز ارزی و حضور در بازارهای جهانی و توسعهٔ آن صادر میکند و اکنون ظرفیت صدور محصولات خود را به بیش از ۳۸ کشور جهان دارد.
نظر شما