آی بی شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه

مدیر بازاریابی تأمین سرمایه تمدن و عضو هیئت مدیره آی‌بی‌شاپ، در مصاحبه‌ای به تشریح استراتژی‌های نوین آی‌بی‌شاپ در ارائه خدمات مالی متنوع و شخصی‌سازی شده پرداخت و از کمپین موفقیت‌آمیز «ماشین بِبَر، باسودش» و استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران از این کمپین گفت.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، میثم خدابخش افزود: آی‌بی‌شاپ شرکتی است که در فضای اقتصادی فعالیت می‌کند و در ایامی هستیم که هیچ شرکتی از تغییر و تحولات و نوسانات اقتصادی مصون نیست؛ اما در آی‌بی‌شاپ تلاش شده متناسب با این شرایط و ذائقه سرمایه‌گذاران اعم از ریسک‌گریز و ریسک‌پذیر، با دید کوتاه مدت و بلند مدت، محصولات و خدمات شخصی‌سازی شده متناسب را به او پیشنهاد کنیم.

وی ادامه داد: محصولات جدید آی‌بی‌شاپ که در حال حاضر با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شده، صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن و سامانه تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد هستند.

خدابخش در خصوص هدف کمپین تبلیغاتی «ماشین بِبَر، با سودش» گفت: عموم مردم در مورد سرمایه‌گذاری، بصورت سنتی برخورد کرده و بازارهایی مانند ملک، زمین و طلا را ابزارهای سرمایه‌ ای می‌دانند و آشنایی دقیقی با ابزارهای نوین مالی ندارند. دلیل آن هم این است که در کشور ما به بحث آموزش و سواد مالی کمتر بها داده شده و یکی از اهداف اصلی این کمپین، آگاه‌سازی مردم در خصوص روش‌های نوین سرمایه‌گذاری و کسب سود بوده است.

مدیر بازاریابی تأمین سرمایه تمدن به ثبت‌نام ۳ میلیون نفر در طرح‌های ثبت‌نام خودرو و توثیق سرمایه‌های آنها در شهریور ماه ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: پیام کمپین آی‌بی‌شاپ برای سرمایه‌گذاران این بود که علاوه بر سودآوری که از سرمایه‌گذاری در آی‌بی‌شاپ کسب می‌شود، شانس دوباره برای برنده شدن خودرو نیز برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی در خصوص مخاطبین هدف کمپین گفت: در میان مردم افرادی وجود دارند که اطلاع دقیقی از نحوه‌ی سرمایه‌گذاری با مبالغ خرد و کلان خود نداشته و اغلب به سرمایه‌گذاری در بازارهایی نظیر خودرو، بورس و سپرده‌های بانکی می‌پردازند. این افراد مخاطبین هدف کمپین بودند تا با سرمایه‌گذاری غیرمستقیم که در برخی کشورها تا ۹۰ درصد مورد استفاده عموم است، آشنا شوند. در این شیوه، منابع سرمایه‌گذاران توسط نهادهای تخصصی در ابزارهای گوناگون سرمایه‌گذاری شده و این موضوع به تخصیص بهینه منابع و پویایی اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

خدابخش افزود: امکان شروع سرمایه‌گذاری با مبالغ جزئی (حتی یکصد هزار تومان) نیز در آی‌بی‌شاپ وجود دارد.

او در خصوص حمایت آی‌بی‌شاپ از سرمایه‌گذاران گفت: اعتبار، پشتوانه، پشتیبانی و شفافیت عملکرد مجموعه از مهم‌ترین عواملی هستند که اعتماد سرمایه‌گذاران به یک نهاد مالی را شکل می‌دهند. آی‌بی‌شاپ از ابتدای فعالیت به پشتوانه تلاشی که در این جهت صورت گرفت و خدمات و پشتیبانی که از سرمایه‌گذاران خود کرد، توانسته اعتماد مخاطبین خود را جلب کند.

مدیر بازاریابی تمدن در خصوص بازخوردهای کمپین «ماشین بِبَر، با سودش» گفت: آمادگی یک نهاد مالی برای پاسخگویی به نیاز سرمایه‌گذاران در مقاطع مختلف، موضوع حائز اهمیتی است که در میان مدیران ارشد تأمین سرمایه تمدن به خوبی جایگاه خود را یافته است. به همین جهت برگزاری این کمپین در سریع‌ترین زمان ممکن شروع شده و در ایام تعطیلات پیش از شروع ماه مهر، این کمپین شروع بکار نمود.

خدابخش در خصوص نتایج حاصل از کمپین گفت: بر اساس داده‌های موجود ورودی‌های مستقیم به آی‌بی‌شاپ نسبت به دوره مشابه با رشد ۴۴۳ درصدی مواجه بود. بر همین اساس جستجوی عبارت آی‌بی‌شاپ نیز رشدی معادل ۴۲۸ درصدی داشته است و در بحث معرفی مشتری به آی‌بی‌شاپ (رفرال) نیز رشد ۸۴۱ درصدی حاصل شده است.

نکته‌ای که در مباحث سرمایه‌گذاری وجود دارد این است که بر خلاف کالاهای تندمصرف (FMCG) که عواملی از قبیل کیفیت، ظاهر و تبلیغات در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید اثرگذارند، محصولات مالی نیاز به بررسی بیشتر و مقایسه آنها با هم دارند. از این رو شاهد رشد حدود ۱۳۰ درصدی نرخ مطالعه کاربران در وبسایت آی‌بی‌شاپ توسط مراجعه کنندگان بودیم.

وی «پشتیبانی فوری و باکیفیت» و «تجربه‌ی خوب» سرمایه‌گذاران از آی‌بی‌شاپ را از مهمترین عوامل نگهداشت مشتریان دانسته و جذب ۱.۴ میلیون سرمایه‌گذار و ۸۰ همت دارایی‌های تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن را محصول تداوم این روند خواند.

او همچنین به استقبال سرمایه‌گذاران از کمپین اشاره کرده و دلیل تمدید آن را استقبال و تقاضای سرمایه‌گذاران برای تمدید این کمپین دانست.

در پایان خدابخش گفت: تمام سعی و تلاش ما در تأمین سرمایه تمدن و شرکت‌های زیرمجموعه علی‌الخصوص آی‌بی‌شاپ و آی‌بی‌تریدر، توجه بر بحث آموزش عموم به عنوان یک رسالت اجتماعی است؛ چراکه در عصر حاضر یکی از ده سواد حائز اهمیت در جهان، سواد مالی محسوب می‌شود و با علم به این موضوع، تلاش می‌کنیم تا سطح سواد مالی جامعه را بهبود بخشیم.

کد خبر 76702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =