رشد بیش از ۱۱۵۲ درصدی تسهیلات پرداختی شعبه کرمان در شش ماهه اول ۱۴۰۳

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران با اشاره تغییرات چشمگیر پرتفوی خدمات و عملکرد بانک پس از اعمال سیاست های اعتباری جدید در یک سال اخیر، گفت: کل تسهیلات پرداختی شعبه کرمان این بانک، در پایان سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۸۸۲ میلیارد بوده که این رقم نیمه اول سال ۱۴۰۳ به ۱۱ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسیده که بیانگر افزایش ۱۱۵۲ درصدی این بخش است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، صیدطاهر دارآفرین از رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی مانده تسهیلات پرداختی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: مانده تسهیلات پرداختی شعبه کرمان در پایان سال ۱۴۰۲ یک هزار و ۳۲ میلیارد ریال بوده و در نیمه اول سال جاری این این رقم به بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال رسیده که رشد قابل توجهی به شمار می رود.
وی با اعلام افزایش ۳۸۵۹ درصدی مانده منابع ریالی در نیمه اول سال جاری در شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، اظهار داشت: مانده منابع ریالی شعبه در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال بوده که این شاخص در نیمه اول سال جاری به ۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال رسیده است.
به گفته دارآفرین، تسهیلات پرداخت شده تکلیفی شامل قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی در سال گذشته، ۵۲ میلیارد بوده است؛ این شعبه تا نیمه اول سال جاری، در این حوزه، مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که رشد ۹۸ درصدی را نشان می دهد.
رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، در ادامه این گزارش یادآور شد: پس از پیگیری های مکرر همکاران شعبه در سال گذشته، ۴۰۸ میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری مربوط به تسهیلات سررسید شده وصول شد.
دارآفرین، رشد ۱۰۰ درصدی در بخش صدور ضمانتنامه و ۱۵۰۰ درصدی چک های واگذاری مشتریان در سال ۱۴۰۳ را از دیگر دستاورد های شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد.
رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود تصریح کرد: کسب این مهم در سایه وفاق و همدلی تیم مستقر در شعبه کرمان به دست آمده و حمایت های مستمر ستاد بانک این امید را می دهد که تا پایان سال شعبه به موفقیت های بیشتری نیز برسد.

کد خبر 76673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =