معاون وزیر: رفع مشکل قطعی برق برای توسعه بخش صنعت ضروری است

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بروز اختلال و قطعی برق بر اثر ناترازی موجود در این بخش طی تابستان امسال در بخش صنعت گفت: رفع این مشکل برای توسعه صنایع ضروری است.

به گزارش اگزیم نیوز، محمدمهدی برادران روز پنجشنبه در آیین روز ملی صنعت و معدن در ارومیه افزود: این امر مشکلات زیادی را برای بخش صنعت کشور به همراه داشت و امیدواریم دیگر شاهد بروز این اختلالات نباشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت های موجود در بخش صنعت در کل کشور به ویژه آذربایجان غربی باید شناسایی شود که در این صورت می توان زمینه ایجاد زنجیره ارزش بخش صنایع را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: آذربایجان غربی علاوه بر اینکه صنایع فعال زیادی دارد، استانی مرزی است که همین امر می تواند در جهش بخش تولید بسیار موثر باشد.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب و همچنین بر اساس نامگذاری های صورت گرفته در سال های اخیر، توجه به موضوع تولید در کشور اساسی ترین امر است که باید همه ما در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

برادران تاکید کرد: رسیدن به اهداف بخش تولید و صنعت، نیازمند رفع موانع و مشکلات است که باید همه دست به دست هم بدهیم تا این موانع رفع شود.

در این آیین از صنعتگران و معدنکاران برتر آذربایجان غربی تجلیل شد.

امسال ۳۲ واحد صنعتی، سه واحد معدنی، ۲ مدیر جوان نمونه کارآفرین، یک پیشکسوت نمونه و یک رابط منتخب دانشگاه و صنعت تجلیل شدند.

کد خبر 75997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =