به گزارش ایسنا، منصور آرامی افزود: به بندر چابهار می توان نگاه جدی تری داشت چرا که ورودی دریای عمان است و اهمیت زیادی برای ایران دارد و باید ظرفیت های بیشتری به آن اضافه کرد. درحال حاضر ۸۰ درصد طرح توسعه بندر چابهار به اتمام رسیده است.
معاون برنامهریزی و توسعه منابع سازمان بنادر هم چنین به اهمیت ایجاد پس کرانهها اشاره کرد و گفت: افزایش پس کرانهها برای کمک به بندر، سیاست دیگر است. باید برای افزایش بهرهوری و رقابتی کردن بنادر و دیگر بخشهای حمل ونقل برنامهریزیهای منسجمی داشته باشیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر برنامههایی برای بنادر شمالی و جنوبی کشور تدوین شده و در حال اجراست تا بنادر کشور بتوانند خود را در حد استانداردهای جهانی بهبود بخشند و از ظرفیتهای دریایی بیشتر از قبل استفاده شود.
نظر شما