به گزارش ایرنا به نقل از شاتا، «منوچهر طاهایی» در گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور گفت: در بخش تولید مشکلی نداریم به طوری که تولیدات داخلی در انبار ها انباشته است، مشکل اساسی در بازار مصرف است و باید با همکاری همه اقشار جامعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم.
طاهایی با اشاره به اصلاح الگوی مصرف کالاهای مورد نیاز خانوارها گفت: طرح حمایت از کالای ایرانی به ویژه صنایع کوچک و راهاندازی کمپین حمایت از تولیدات داخلی با کمک بانوان کارآفرین میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات تولید و روانسازی بازار مصرف کالای ایرانی باشد.
وی در ادامه به نقش تاثیر گذار وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان یک چهره بینالمللی در عرصه تولید و صنعت کشور اشاره و تصریح کرد: در دوره 3 ساله تصدی وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد بخش صنعت از منفی 12 درصد به مثبت 4.2 درصد رسید و زنجیره تولیدات فولاد، مس و آلومینیوم تکمیل شد.
وی با تاکید بر لزوم انعکاس مناسب فعالیت های وزارتخانه و سایر دستگاه های متولی در بخش تولید و صنعت توسط روابط عمومی ها، از تدوین و تهیه کارنامه سه ساله فعالیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت تدبیر و امید برای مطالعه و آشنایی بیشتر نخبگان و گروه های تاثیر گذار با فعالیت دولت یازدهم خبر داد.
طاهایی تقویت نشاط و امید در جامعه و بازتاب درست دستاوردهای دولت را که در واقع دستاورد انقلاب محسوب می شود از مهم ترین اهداف روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برشمرد و گفت: اجرای طرح های همیار تولید و شبکه ایران کالا با هدف معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی در همین راستاست.
تهران- ایرنا- مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شرط تحقق اقتصاد مقاومتی را مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی بیان کرد و افزود: باید با همکاری همه اقشار جامعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم
کد خبر 13009
نظر شما