ناترازی آب در هر نقطه‌ای برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هر نقطه‌ای که ناترازی آب ایجاد شود، با تعریف و اجرای پروژه‌ های جدید برطرف می‌شود.

به گزارش اگزیم نیوز، «هاشم امینی» امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی افزود: کارگروهی در معاونت بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ایجاد شده که در همه ایام سال وضعیت آب را رصد و پایش می‌کنند همکاران در این کارگروه متناسب با منابع آب زیر زمینی، سطحی و نیز میزان مصرف، میزان تولید آب را بر اساس این شاخص‌ها برآورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه براساس این رصد و پایش، چنانچه در هر نقطه‌ای ناترازی ایجاد شود، با تعریف و اجرای پروژه‌های جدید نسبت به برطرف‌کردن آن اقدام می‌کنند، گفت: در حال حاضر صنعت آب و فاضلاب کشور ۹۹.۹ درصد از جمعیت شهری و حدود ۸۶.۸ درصد جمعیت روستایی را تحت پوشش شبکه آب شرب و بهداشت پایدار دارد.

وی اضافه‌کرد: همچنین نزدیک به ۵۶ درصد جمعیت شهری و حدود هفت دهم درصد از بخش روستایی کشور تحت پوشش شبکه فاضلاب است، ضمن آنکه تامین آب پایدار با همه توان انجام می‌شود.

پیشتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های در دست اجرای این شرکت تا پایان سال، گفت: آب هیچ مشترکی در پایتخت با وجود ناترازی قطع نشد.

کد خبر 76658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =