برنامه در راستای راهبردها و سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم است

«سیدمحمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت عصر روز (سه‌شنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به دفاع از برنامه های خود پرداخت.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز،«سید محمد اتابک» در جلسه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس افزود: برنامه من با شعار هوشمندانه «جهش تولید» است. این برنامه با بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان، تشکل‌ها، انجمن‌های مرتبط و شناخت چالش‌ها و مولفه‌های اصلی متاثر از شرایط محیطی و تحولات شاخص کلان اقتصادی کشور تدوین شده است که با در نظر داشتن فرصت‌ها، تهدیدها در عرصه صنعت، معدن و تجارت و سیاستگذاری در این حوزه برای تحقق اهداف اسناد بالادستی تقدیم می‌شود.

وی گفت: با توجه به تاثیر چشمگیر صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد و تولید ناخالص داخلی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین بخش‌های اقتصادی کشور بر اشتغال، تولید ثروت اثرگذار باشد و می تواند سهم بالایی در میزان رضایتمندی، ارتقا سطح اقتصادی و رفاه در کشور داشته باشد.

وزیر پیشنهادی صمت تاکید کرد: در این برنامه بر اجرای دقیق و به موقع برنامه‌ها بر مبانی علمی، تخصصی، پاکدستی، وفاداری و وفاق تکیه شده است. در گام دوم انقلاب باید برنامه‌های صنعت، معدن و تجارت با هدف ارتقای تولید به عنوان موتور محرکه اقتصاد و با تکیه بر توان داخلی و توسعه صادارت، حرکت به سمت اقتصاد بدون نفت، تنظیم بازار و موازنه عرضه و تقاضا را در دسترس قرار دهد.

کد خبر 75364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =