به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، با راهاندازی این سامانه، روسای شعب به راحتی به صورت ماهیانه، هفتگی و حتی روزانه اطلاعات جامع، دقیق و به روز مورد نیاز خود از شعب را در اختیار دارند.
مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه فناوری آرمان همزمان با رونمایی از سامانه «ویترین شعبه»، گفت: عدم دسترسی به اطلاعات به روز در حوزه منابع و مصارف و میانگین دادهها در سامانه «دانا» از عمده مطالبات روسای شعب بانک توسعه صادرات ایران بود که با راهاندازی سامانه «ویترین شعبه» مرتفع میشود.
محمدحسین هاشمی نژاد افزود: با بهرهبرداری از این سامانه که روی وب و موبایل قابل دسترس است علاوه بر امکان ارزیابی عملکرد شعب، بستر بازاریابی و هوشمندسازی برای بانک نیز فراهم خواهد شد.
وی یادآور شد: با ارتقاء ظرفیتهای اپلیکیشن «ویترین شعبه»در بخش بازاریابی و ارزشگذاری مشتری و همچنین با تکامل این پلتفرم، امکان توسعه تعامل بانک با مشتریانش بیش از گذشته فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه برنامههای ویژهای برای هوشمندسازی در بانک داریم، افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر قرار گرفتن کشور در فهرست ده کشور برتر در حوزه هوشمندسازی، با دستور مدیرعامل بانک توسعه صادرات، هدفگذاری برای تبدیل شدن این بانک به یک اسمارت بانک در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: همزمان با استقرار بانکداری هوشمند میتوان با رصد رفتار مشتری، احتمال ریزش وی را پیشبینی و راهکار مناسب را به روسای شعب ارایه کرد.
هاشمی نژاد با اذعان به برخورداری کشور از نیروی متخصص حوزه فناوری، گفت: چشم انداز مطلوبی در حوزه هوشمندسازی برای بانک متصوریم؛ قاعدتاً نظام بانکداری با بهرهمندی از این ظرفیت میتواند فرایندها را بهینهسازی نماید که این مهم در نهایت منجر به افزایش سودآوری و کاهش هزینهها میشود.
نظر شما