به گزارش اگزیمنیوز از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، «فرشید گلیج» اظهار داشت: فرودگاههای بینالمللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند، این در حالی است که از هماکنون به دنبال ایجاد و ارتقای استانداردهای سازمان هواپیمایی و اخذ گواهینامه برای تعدادی از فرودگاههای بینالمللی تا پایان سال هستیم.
وی گفت: فرودگاهها مقوله استانداردها و دریافت گواهینامه با جدیت و بهصورت جهادی پیگیری کنند.
گلیج با اشاره به وضعیت قرارداد پروژههای فرودگاهی تاکید کرد: مدیران فرودگاهها در خصوص رفع معارضات و موانع پروژهها اقدام جدی داشته باشند.
ساخت پروژههای فرودگاهی سرعت گیرد
در این مراسم همچنین عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به ضرورت داشتن روحیه جهادی در انجام پروژههای عمرانی، گفت: پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد میتواند الگوی خوبی برای تمام پروژههای فرودگاهی باشد.
«علی قاسمزاده» در همایش مدیران ستادی و فرودگاههای کشور که در حال برگزاری است، اظهار داشت: بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد پروژهای بود که بهصورت جهادی و شبانهروزی در مدتزمان به مراتب کوتاهتر از آنچه در نظر گرفته شده بود، به بهرهبرداری رسید.
وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشیدن به پروژهها از سوی مدیران فرودگاهی گفت: به هیچ عنوان منتظر نباشند که یک مدیر از ستاد شرکت فرودگاهها به محل پروژه اعزام و مشکل آنها را حل کند؛ بلکه مدیران فرودگاهی باید بهصورت روزانه پیگیر پروژهها باشند.
راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها با بیان اینکه زمین محل پروژه نباید برای مدت طولانی در اختیار پیمانکار باشد، افزود: فرودگاهها با همکاری کمیتههای امنیتی، پیش از آغاز پروژه و ورود پیمانکار، موانع احتمالی که موجب فرسایش پروژه میشود را برطرف کنند.
نظر شما