شرکت‌های معدنی ۲۰۰هزار میلیارد تومان در استان کرمان سرمایه‌گذاری کردند

استاندار کرمان از سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی سه شرکت مهم معدنی در این استان خبر داد و گفت: این اتفاق خوبی در راستای توازن و توسعه در مناطق شمالی و جنوبی است و بزودی شاهد تحولی عظیم خواهیم بود.

به گزارش اگزیم نیوز، علی زینی وند روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با حضور وزیر صمت با اعلام این مطلب و بدون نام بردن از این سه شرکت ، اظهار داشت: پروژه ها و طرح های زیادی به لطف وزیر صمت در کرمان کلید خورد و بخش عمده ای از این اقدامات طی روز گذشته افتتاح شده که نوید بخش اشتغال پایدار و تقویت زیرساخت های این استان در حوزه های مختلف بخصوص مناطق کم برخوردار  است .

استاندار کرمان با بیان اینکه تمام تلاش ها این بود که روندجهشی توسعه و همدلی که در استان هست ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: اکثر طرح ها به گونه ای اند که با هر ساز و کار دولتی متزلزل نشود و از این به بعد به روند خود ادامه دهند.

زینی وند ضمن قدردانی از  شرکت های مهم  سرمایه گذار استان جهت تلاش در راستای توسعه ، ادامه داد: گلگهر به زودی آماده کلنگ زنی نیروگاه هزار واتی است همچنین در حوزه آب با تلاش های وزیر صمت و مجموعه استان آب خلیج فارس  به کرمان آمده است و ما برای تامین اعتبار در این وضعیت کشور توانستیم ۱۰۰ میلیارد تومان از تنش آبی بگیریم و امیدواریم ۵۰۰ میلیارد مابقی را از شرکت ها بگیریم تا برای رفع  بحرانکم آبی ، امسال آب خلیج فارس را به کرمان آوریم.

وی به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه ما مشکلی در حوزه انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری در استان نداریم و امیدواریم شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

کد خبر 43738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =