سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران عضو شورای راهبردی برند ملی گردشگری شد

محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر کمیسیون برند ملی، به عضویت شورای راهبردی برند ملی گردشگری درآمد

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران؛ با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رئیس کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر کمیسیون برند ملی، به عضویت شورای راهبردی برند ملی گردشگری درآمد .

در بخشی از متن این ابلاغ آمده است:

در راستای اهداف و ماموریت پروژه طراحی و ایجاد برند ملی گردشگری ایران و لزوم استفاده از ظرفیت‌های مشترک و همگرایی بین بخشی و فرابخشی با دستگاه‌های دولتی مرتبط و فعالان حوزه گردشگری، برای شناسایی و بازتعریف تصویر هویتی گردشگری ایران و حمایت از فعالیت‌ها و خدمات متمایز و فاخر این صنعت، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان عضو شورای راهبری برند ملی گردشگری تعیین می‌گردید.

گفتنی است، این شورا با هدف ترغیب و آگاه‌سازی دستگاه‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی گردشگری از اهمیت ایجاد برند گردشگری ایران، تدوین چشم‌انداز برند گردشگری ایران، رونق کسب و کار و اشتغال در حوزه گردشگری و شناساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری به گردشگران خارجی برگزار می‌شود.

کد خبر 28132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =